fbpx

בניית דפי נחיתה

דפי נחיתה שיביאו לך יותר לקוחות.

דף נחיתה שמביא תוצאות!

תשאירו פרטים ואנחנו על זה.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר?

אתר למעשה מורכב ממספר עמודים ומכיל לרוב יותר מתבנית אחת, כל עמוד בעל מבנה שונה ועיצוב אחר נקרא תבנית. כאשר מעצב אתרים מכין את עיצוב האתר שלך הוא מעצב כל תבנית בנפרד, כך לדוגמא עמוד הבית לא מעוצב כמו עמוד צור קשר או “אודות”. להבדיל מאתר שמורכב ממספר תבניות וממופה בצורה ברורה עם קטגוריות, תתי קטגוריות וכדו’, דף נחיתה מכיל דף אחד בלבד. 

מטרתו של דף נחיתה היא לקדם שירות או מוצר ולהניע את המבקרים בו לפעולה – רכישה/ מילוי טופס. מבנה ועיצוב דף הנחיתה מאד חשובים שכן הם אלו שיגרמו בין היתר למבקרים להשאיר פרטים או לבצע רכישה. צריך להקפיד שיש מספיק מידע אודות השירות/מוצר שלנו אבל לא יותר מדי מלל. דף נחיתה שמכיל יותר מדי תוכן עלול להתיש את המבקרים בו והם ינטשו את הדף ולא יבצעו את הפעולה שאנחנו רוצים. 

חשוב שבדף נחיתה יהיה לוגו, מעט על העסק, פרטים ליצירת קשר, תמונות והנעה לעולה (CTA), כל אלו מייצרים חוויית משתמש שתגרום למבקרים בדף הנחיתה להישאר ולבצע את הפעולה אליה אנחנו מכוונים.

האם אפשר לבצע רכישה בדף נחיתה?

בהחלט! גם חנות אינטרנטית יכולה להיות בדף נחיתה בלבד, למשל אם יש לכם מוצר אחד שאתם רוצים לקדם ולמכור. נבנה דף נחיתה אשר יתמקד כולו במוצר שאתם מוכרים ובסיומו אפשר יהיה לבצע רכישה מהירה. למעשה הדף יכיל בתוכו כבר את המוצר ומשם נעבור לעמוד התשלום, ללא מעבר  בעגלת קניות. אפשרויות נוספות למכירה בדף נחיתה הן לאו דווקא חנות אלא קישורים חיצוניים לרכישה, בעת שימוש בחברות סליקה שונות ניתן להכניס לדף הנחיתה קישור שמעביר אותנו לעמוד התשלום של חברת הסליקה. לרוב עושים זאת כאשר מדובר במוצרים דיגיטליים כמו קורסים אונליין. 

דף הנחיתה מאפשר לנו לקדם את המוצר שאנחנו רוצים למכור בקמפיין ממומן בגוגל, וכמובן גם בצורה אורגנית אפילו ברשתות החברתיות. לא חייבים מלאי שלם של מוצרים או חנות גדולה מלאת קטגוריות, גם אם יש לכם מוצר אחד שאותו תרצו למכור ניתן לבנות עבורו דף נחיתה שיווקי עם הנעה לפעולת רכישה. 

כיצד בנוי דף נחיתה?

דף נחיתה בנוי ממספר אזורים, תחילה כמובן לוגו וטופס ליצירת קשר. בהמשך הדף מכניסים את הפרטים החשובים ביותר שאנחנו צריכים שהמבקרים בדף ידעו אודות השירות או המוצר שאנו מקדמים בו. זה יכול להיות יתרונות, המלצות ואפילו סרטון על המוצר או השירות. חשוב להעביר את המסר בצורה עניינית וחדה, בדף נחיתה מבקרים לא נמצאים הרבה זמן, כמו באתר למשל, הם מקבלים את המסר ומחליטים תוך מספר שניות בודדות האם להשאיר פרטים או לא. יש לנו מספר שניות להשאיר את הרושם שאנחנו רוצים ולגרום לכך שהמבקרים בדף יבצעו את הפעולה שאנחנו מובילים אליה- יצירת קשר. בין אם דרך השארת פרטים בטופס ובין אם בלחיצה על לחצן לחיוג מהיר או שליחת הודעת WhatsApp. 

כיצד מקדמים דף נחיתה?

השיטה הפופולארית ביותר וזאת שגם מביאה הכי הרבה תוצאות היא קידום ממומן ב- Google Ads. הקידום בגוגל נעשה בשיטת PPC- תשלום פר קליק. הדף שאנו מקשרים למודעה הממומנת הוא דף הנחיתה. כמובן שניתן לקדם דף נחיתה גם בצורה אורגנית למשל ע”י פרסומים ברשתות החברתיות והוספת הקישור לדף הנחיתה במגוון פלטפורמות לשיווק.