fbpx

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי

קצת על מיתוג עסקי

אז בואו נדבר קצת על מי אנחנו ולמה כדאי לכם לבחור בנו לבניית אתר התדמית שלכם.

אנו מתמחים בבניית אתרי תדמית ברמה הגבוה ביותר בישראל.

במהלך השנים בנינו אתרי תדמית לעורכי דין, חברות היי טק, משרדי רואי חשבון, ובעלי מקצועות חופשיים.

כל אתר תדמית שאנו בונים עובר תהליך מוקפד מבית היוצר של Brandzilla:

איפיון קפדני.

עיצוב ייחודי.

בניית אתר.

אישור הלקוח.

השקה.

הצוות שלנו מרוכז בהצלחה שלך! חשוב לנו לספק ללקוח את התוצאה לשמה הוא חיפש חברה לבניית אתרים.

בשנת 2020, מרבית העסקים בישראל זקוקים לאתר תדמית, חנות אינטרנטית או לכל הפחות דף נחיתה.

בעלי עסקים מבינים שהעתיד נמצא Online, לקוחות מעדיפים לבצע רכישות ולהזמין שירותים מאתר החברה.

לכל הפחות מחפשים ב-Google מידע על בית העסק, לקרוא ביקורות ולהחליט בצורה מושכלת עם מי להתקדם.

אז בואו נדבר קצת על תהליך בניית האתר.

עיצוב אתרים ודפי נחיתה

אין מחיר אחיד לבניית אתר לעסק, העלות משתנה בהתאם לאיכות המוצר ומידת ההשקעה שבעל האתר מוכן להשקיע.

טווח המחירים יכול לנוע בין 2,500 ש”ח לאתר תדמית פשוט, עד עשרות אלפי שקלים לאתרי סחר מורכבים (חנות).

פרמטרים שמשפיעים על מחיר האתר

החלטתם לבנות אתר לעסק? מצוין!

אלו הפרמטרים שמשפיעים על המחיר שתצטרכו לשלם על מנת לקבל את האתר עליו חלמתם:

  1. סוג האתר: אתרי תדמית סטנדרטיים לא מצריכים שעות תכנות מרובות והם לרוב, דומים זה לזה. מצד שני ישנם לקוחות שרוצים אתר תדמית שנותן את אפקט ה- WOW. אתר כזה יצריך שעות ארוכות של תכנון חוויית משתמש (UI/UX), עיצוב מוקפד ותכנות.
  2. מטרת האתר: אתר שנועד להוות “כרטיס ביקור” לעסק קיים יעלה, לרוב, פחות מחנות אינטרנטית בה יכולים לקוחות לקנות מוצרים אונליין בכל שעה, מכל מקום וללא הגבלה. 
  3. עיצוב מותאם אישית מול תבנית מוכנה: אחד האתגרים המורכבים בבניית האתר, הוא עיצוב האתר. ישנן תבניות מוכנות, מהממות ביופיין, בהן ניתן להשתמש. בניית אתר על בסיס תבנית מוכנה הוא מהיר וזול משמעותית מעיצוב אתר בהתאמה אישית. החיסרון המשמעותי של אתר תבנית, הוא חוסר הייחודיות וחוסר גמישות לשינויים שרוצה הלקוח לעשות. אנו בחברת Brandzilla מתמחים בבניית אתרים בעיצוב אישי.
  4. גודל האתר: בכל אתר ישנן “תבניות” כגון דף הבית, אודות, צור קשר ובלוג. ככל שהאתר גדול יותר, כך מחירו עולה בהתאם. למשל, פורטל בעל 500 עמודים יצריך עבודה רבה בעוד אתר תדמית לעסק קטן הכולל 10 עמודים ניתן לתמחר ללקוח במחיר נמוך יותר. 
  5. פלטפורמת הבניה: ישנן חברות שמציעות בניית אתרים בעלויות נמוכות ביותר, לעיתים במאות בודדות של שקלים. מדובר באתרים הבנויים על מערכת סגורה שנשארת בשליטת החברה שבנתה את האתר. בעצם האתר שלך – לא שלך. אנו בחברת Brandzilla בונים אתרים באמצעות פלטפורמת WordPress, המובילה, המהירה והיעילה בעולם! אתרים שבנויים בוורדפרס אהובים בעיקר על Google וקל יותר לעבור איתם הליך קידום אתרים אורגני (SEO). בסיום הבניה האתר עובר אליכם, נשאר שלכם ואתם יכולים לעשות בו מה שתרצו ללא הגבלה.
  6. התאמה לקידום בגוגל (SEO): מה שווה אתר שאף אחד לא רואה? אצלנו ב-Brandzilla בונים את האתר בהתאמה מלאה לקידום האתר. לאחר סיום הבניה תוכלו לבחור אם להמשיך ולעבוד איתנו בהליך קיום אתרים – או לקחת את האתר ולפנות לחברה אחרת לביצוע המשימה. בכל מקרה, האתר יתאים לקידום אורגני ולא לשנות דבר.
  7. מידת המומחיות של בונה האתר: כמו בכל מקצוע, מידת מומחיות בעל המקצוע תשפיע על עלות השירות. אנו דוגלים במחירים הוגנים המצדיקים את מידת העבודה הרבה שאנו משקיעים, את הוותק, הניסיון והמומחיות הרבה שצברנו בתחום ב-10 השנים האחרונות.

מחירון בניית אתרים

בגדול, אלו המחירים הנהוגים בתחום בניית האתרים:

אתר תדמית פשוט: החל מ-2,500 ש”ח (עיצוב אישי).

אתר תדמית מורכב: החל מ-4,000 ש”ח (עיצוב אישי).

אתר קטלוג: החל מ-8,000 ש”ח.

אתר חנות: החל מ-10,000 ש”ח.

אם מצאתם חברה לבניית אתרים שמבקשת סכומים נמוכים יותר, סביר להניח שמדובר באתר תבנית, או אתר שנבנה עבור מישהו אחר ומעתיקים אותו עבורכם. 

כפי שאמרנו, יש יתרונות לאתרי תבנית אך יש המון חסרונות.

אנו דוגלים במחיר הוגן עבור שירות איכותי, מותאם אישית שמשיג את התוצאה.

הצעת מחיר לבניית אתר

שוקלים לבנות אתר לעסק?

מצוין!

נשמח לשוחח ולהבין איזה אתר תרצו, מה המטרה ואיך תרצו שהוא ייראה.

הצעת מחיר לבניית האתר ניתן בכתב, בצורה מפורטת וללא אותיות קטנות.

עיצוב לרשתות החברתיות

בניית אתר ללא הליך אפיון דומה לבניית בניין ללא הנחת יסודות.

לפני שניגש לשלב העיצוב והבנייה, אנו רוצים להבין מספר דברים:

  1. מי קהל היעד? חשוב לנו לדעת לאיזה לקוחות אתם רוצים לפנות – גברים, נשים, עסקים או פרטיים, צעירים או מבוגרים, מחפשי שירות ועוד. 
  2. מה מטרת האתר? האם האתר מהווה “כרטיס ביקור”? או שתרצו לאסוף לקוחות חדשים? (“לידים”).
  3. מה המסר? מה אתם רוצים לשדר? יש לקוחות שמבקשים לשדר יוקרה, אלגנטיות (למשל: עורכי דין) ואילו אחרים רוצים לשדר קדמה וחדשנות (למשל: חברות טכנולוגיה).
  4. מי המתחרים? לפני שיוצאים “לקרב”, צריך לבדוק היטב את המגרש בו אנו משחקים ולהבין מול מי אנחנו מתחרים.

כל זאת ועוד נעשה יחד בשלב אפיון האתר עליו תוכלו לקרוא בהרחבה במאמר “אפיון אתר- למה זה כל כך חשוב?”.

חשוב לנו לדייק ככל האפשר על מנת שהתוצאה תהיה רלוונטית ככל האפשר לקהל היעד ולמטרות העסק – רק כך משיגים את התוצאה

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ?

תשאירו פרטים ומיד נחזור אליכם...

עיצוב לוגו וכרטיסי ביקור

על פי נתונים רשמיים של Google כמות הגולשים שייכנסו אליכם לאתר באמצעות הטלפון הסלולארי הוא כ- 51% !

שאר הגולשים ייגלשו לאתר דרך המחשב השולחני (Desktop) או הטאבלט. 

חברת גוגל זיהתה את המגמה והחליטה על מדיניות Mobile First – משמע, מתן עדיפות לאתרים שמתאימים למכשירים ניידים.

אי התאמת האתר למובייל תגרום לכמה כשלים:

  1. גולשים יצאו מהאתר כמעט מיד.
  2. גוגל יעדיף אתרים אחרים על פניכם והקידום שלכם ייפגע.

לכן חשוב מאוד לוודא שהאתר מתאים לגלישה במכשירים ניידים.

ישנן שתי דרכים מרכזיות להפוך את האתר לתואם למכשירים ניידים:

  1. בניית אתר רספונסיבי (Responsive Web Design).
  2. בניית אתר מובייל ייעודי.

אנו לא ממליצים לבנות אתר מובייל ייעודי, מדובר בעבודה כפולה, תחזוקה של שני אתרים והכי חשוב – גוגל מאוד לא אוהבים את זה.

אצלנו ב- Brandzill בונים אתרים רספונסיביים שמתאימים בצורה מושלמת למובייל.