fbpx

איך לנהל עמוד עסקי?

איך לנהל עמוד עסקי בצורה יעילה? 

5 טיפים שימקדו אותך 👇

1. עקביות- 

הישארו מחוברים לקהל שלכם- אל תשאירו את החשבונות שלכם שוממים… למה? מהר מאד העוקבים שלכם ישכחו אתכם כאשר יחשפו לפחות ופחות תכנים שלכם וגם האלגוריתם של פייסבוק יאהב אתכם פחות. 

החליטו על ימים קבועים בהם אתם מפרסמים פוסטים, צרו תכנית עבודה לשבוע הקרוב (או לחודש) בהתאם לימים מיוחדים, חגים, מבצעים בעסק שלכם, הגרלות ועוד. 

אם אין באפשרותכם לפרסם בכל יום, בחרו ימים קבועים, פעמיים-שלוש בשבוע, שבהם תפרסמו. צריך להיות ריאליים בתדירות הפרסום, לא תמיד יש לנו את הזמן או את החומרים לפרסום בתדירות גבוהה. אבל מרגע שהחלטתם על תדירות וימים- שמרו על עקביות, העוקבים שלכם מתרגלים לאט לאט לתכנים שלכם, וכך גם פייסבוק. אם פתאום תעלמו להם, החשיפה תרד באופן אוטומטי ותתחילו לאבד עוקבים. 

2. תוכן- 

פרסום פוסטים וסטוריז זה אכן חשוב, ויש להתמיד בכך. אבל האם יש תוכן לפוסטים שלכם? האם אתם מביאים ערך מוסף לעוקבים שלכם? הקפידו להכניס תכנים רלוונטיים, עדכניים וענייניים עבור קהל העוקבים שלכם, כך ירצו לקרוא ולראות אתכם עוד. 

חפשו רעיונות מבעוד מועד- בדקו מה המתחרים שלכם מפרסמים? איזה תוכן הם מעלים? קראו באתרי מידע רלוונטיים לנישה שלכם- תוכן אקטואלי תמיד מעניין גולשים. חשבו על רעיונות יצירתיים ומקוריים ותוסיפי ערך לתוכן שאתם מעלים, זה לא הכמות- זה האיכות. 

מומלץ להכין רשימת “כותרות” מראש, ואם אפשר אז אפילו לכתוב את התכנים מראש, כך תגיעו לרגע האמת בו תצטרכו לפרסם מספר פוסטים בשבוע ותמיד יהיה לכם חומר בשלוף, מה שמבטיח שלא תתחילו לכתוב סתם והכל בשם “כמות פוסטים”.  

3. תכנית עבודה- 

לתחזק עמודים עסקיים זאת עבודה בפני עצמה, לכן אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם, כדאי שתעבדו בצורה מסודרת! דעו מראש אילו פוסטים אתם מעלים ומתי, באיזה תמונות אתם הולכים להשתמש ומה התוכן שאתם מפרסמים. הכינו תכנית עבודה מסודרת לכל שבוע כך שלא תמצאו את עצמם חסרי תוכן לפרסום בדקה האחרונה.

4. עיצוב- 

כל עסק חייב שפה עיצובית משלו, כזו שתזוהה עם החברה שלו ותגרום לאנשים להיזכר בו. כך גם ברשתות החברתיות. שימרו על קו עיצובי אחיד לעמודים העסקיים שלכם, החליטו מראש מה הצבעים, התמונות, הפונטים והגרפיקה. ויזואליות חשובה מאד שמדובר ברשתות חברתיות שכן היא זאת שמושכת את העין של העוקבים מלכתחילה. 

עיצוב הפיד באינסטגרם, למשל, הוא לרוב זה שיקבע אם הגולשים יחליטו לעקוב אחרי החשבון שלך או לא. חשוב לשמור על אחידות ולהחליט על קו שמתאים לאופי העסק שלכם. 

5. מעורבות- 

כמו שאתם מצפים שיעקבו אחריכם, יגיבו לכם ויעשו לכם לייקים? כך גם אחרים מצפים מכם!

עיקבו אחר חשבונות בעלי תחומי עניין משותפים לכם, הגיבו לפוסטים, פרגנו פרגנו פרגנו! שתפו דברים שאהבתם ותנו קרדיטים! “שלח לחמך על פני המים…” זה עובד בכל מקום