fbpx

#האשטגים מישהו לא מכיר?

אבל חוץ ממילים צמודות לסולמית…
בואו נבין במה תכלס מדובר
1. האשטג – הוא למעשה טקסט שמשמש לקטלוג נושאים מסוימים ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט. כך אנחנו מכניסים פוסטים, ציוצים, תמונות וכדו’ תחת אותו קיטלוג, ומאגדים אותם, כך מי שמחפש את נושא מסוים יוכל למצוא את אותם פוסטים/ציוצים בקלות.
2. איזה האשטג לשים?! כאשר אנחנו מפרסמים פוסטים ברשתות החברתיות יש לנו האפשרות להוסיף האשטגים (נא להשתמש באפשרות!) אבל לא תמיד אנחנו יודעים מה לתייג. יש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב- גודל האשטג, רלוונטיות, גיוון, לקוחות. צוללים
3. גודל- ליד כל האשטג תוכלו לראות כמה פוסטים פורסמו תחתיו, האשטגים גדולים מדי וכלליים מדי עלולים לגרום לאיבוד החשיפה של הפוסט שלכם. מדובר בהאשטג מוצף ולכן כדאי להמנע ממנו, אלא אם אתם עם מליוני עוקבים אז לא רלוונטי  כנל לגבי האשטגים קטנים מדי, אנחנו נשתמש בהם אבל לא יותר מדי. אנחנו כן מחפשים האשטגים פופולאריים שמחפשים אחריהם ומשתמשים בהם, אבל במידה.
4. רלוונטיות- תיוג האשטגים שרלוונטיים לפוסט שאתם מפרסמים. תיוג לא רלוונטי יביא לחשיפה לא רלוונטית. משמע, קהל לא רלוונטי.
5. גיוון- להשתדל לא להתקבע עם אותם האשטגים, אם נשתמש באותו האשטג שוב ושוב. ושוב ושוב. החשיפה של הפוסט תרד.
6. לקוחות- מה הלקוחות שלכם מחפשים כשהם מוצאים אתכם? השתמשו בזה ותתייגו האשטגים שיביאו לכם עוקבים איכותיים ולקוחות פוטנציאליים. חישבו כמו קהל היעד שלכם ותפעלו מהנקודה הזו.
#מה_ההאשטג_שלכם?